01 בספטמבר, 2022

שוב נתחיל מחדש

אם הגעתם עד הלום, אם גירדתם בהצלחה את דיירי הבית מהפלייסטיישן ושילחתם למסגרות, אם השיבו לכם את השפיות, השגרה והספה - קבלו מאיתנו ברכות והמלצות למה עושים כעת, פלוס שיר שעוזר להתחיל מחדש, ועוד אחד שמרגיל לשקט המופתי שאחרי. תעירו אותנו כשספטמבר ייגמר

נתראה כשהשרת מרים כסאות, לא דקה לפני! חותמות לעוגיות, לכריכים, ליצירה, עם מסר אישי בעיצוב אורלי פיטל

אם הבוקר שוחררו ללא מו"מ הסלון / השלט / המזווה / המטען של הטאבלט – ושקט נדיר השתלט לפתע על החלל; אם הבוקר צילמתם כבר 15,000 תמונות של ילדון קטן עם תיק גדול בחולצה לבנה (שטרם הוכתמה בחומוס שיזלוג מהפיתה שתימעך מתחת ליומן); אם הבוקר אשכרה נכנסתם לאוטו ונסעתם לעבודה, כלומר ממש פיזית הגעתם למשרד ופתחתם מחשב שלא למטרות אתגרי טיק-טוק, אלא יותר לתיקתוק אתגרים; אם הבוקר לא נדרשתם לעקוב אחר שרשור הודעות-בלתי מהגננת (הראשון שמוצא ממרח שוקולד פרווה ללא אגוזים, ללא קקאו, ללא טעם – קונה לכולם!) – אזי הרשו לנו לאחל באמת ומכל הלב – חג ה-1 בספטמבר שמח לכם! יו דיד איט.

אנחנו מצידנו – מודים – דיד איט אול: התרגשנו, חיבקנו, צילמנו, שלחנו, דמענו (או שזו הזיעה שטפטה מהגבות?) נישקנו ונסענו. נקסט!

וכעת מה?
אפשר בתור התחלה להתענג על השקט, ולהיזכר איך זה נשמע בלי צווחות "משעממלי" על רקע החדש-ישן של נועה קירל. מממ, קונספט מעניין.

או אפשר למשל להתפלל שהשנה תפתח ללא הפתעות בקנה מידה עולמי עם וריאנטים ממדינות שנזכרו לשחרר גרסה (אוי למי שמביא איתו איזה קוביד-סיישל או קורונת-קופיפי! תשכחו ממשלוחי גולדה, 'סתדרו לבד…)

אפשר גם, נניח אחרי שהם חוזרים מההסתגלות לגן (09:15, לכל המאוחר, כן?) – להכין יחד עוגיות, או מגנטים מחימר, חבקי מפיות מפימו, אגרות 'שנה טובה', או סנדביצ'ים עם מסר לארוחת עשר; בעזרת חותמות להטבעה בעיצוב אישי מקסים של אורלי פיטל, הפעלה והפתעה שתעלה להם חיוך בכל כריך מחדש (יש לך אחת עם "סורי שובליקו, השנה אין קוטג', מתברר שאתה רגיש ללקטוז"?).

אפשר לשים באוטו בדרך את "שוב נתחיל מחדש", עם המילים הקולעות בדיוק לעכשיו של נתן יונתן, ולהסביר לקטנים מי היה עבורנו צביקה פיק – הדיוויד בואי הלאומי והמחנך המוזיקלי הראשון שלנו.

ואפשר גם להודות, שפייר? מגיע להם לפתוח שנה חדשה, שמחה, טובה, יציבה ומלאה בהערכה לכל מי שיחד איתנו מחנך ומגדל אותם באהבה – מהסייעת הרפואית ועד אב הבית (יוסי, אליך הכי התגעגענו! שתדע).

בקיצור, ובלי אף עיכוב נוסף – שנה טובה ומוצלחת שתפתח פה לכל המלומדים החמודים והמלמדים האהודים!

ולכל השאר – אנג'וי דה שקט. מוגש כשירות לציבור.

הפעלה והפתעה מושלמת בכל פיתה מחדש. חותמות אישיות של אורלי פיטל

אפשר אחד עם "דיר בלאק להחזיר הביתה חצי אכול"? חותמות לכריכים, לבצק, ליצירה – של אורלי פיטל

 

"שוב נתחיל מחדש, למה לא, מה זה רע?" מתחילים מחדש המאסטרו עמוק בלב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה