19 בדצמבר, 2021

A זה אהבה

מותג האופנה האהוב karin A, שליווה, הלביש והחמיא לנו במשך 18 שנה - סוגר את שעריו, תולה את הקולבים ומציע דגמים אחרונים בהחלט מכל העונות היפות, במחירי סוף-סטודיו. בואו להיפרד ולהתחדש עם קארין אביעז-טפר

גם Goodbye, גם Goodbuy. נועצים קארין אייז אחרונים, במסיבת פרידה

סלחו לנו מראש על האמוציות בעת כתיבת שורות אלו. בכל זאת, לא בכל יום אנחנו מוצאים את עצמנו במעמד כזה, עם רגשות מעורבים של הפתעה, עצב וציפייה סקרנית לעתיד לבוא. לא בכל יום אנחנו נפרדים ממותג שליווה אותנו במהלך 18 שנה – מרבית מחיינו הבוגרים – ודאג שתמיד נלבש את המדים הכי יפים, חיוניים, שימושיים ואהובים שלנו; בגדי חרישה שלא רק מזכירים לנו איפה ומי היינו לאורך שני עשורים, אלא עזרו לנו לזהות, לבסס ולעמוד על טעמנו. לא בכל יום חברה אהובה וקרובה, מחליטה לתלות את הקולבים, לחתוך את החוטים ולהזמין למסיבת פרידה מתובלת בהקלה ואסירות תודה. ברוכים הבאים לשבוע האחרון בסטודיו של קארין אביעז-טפר; ובפעם האחרונה – karin A, בשבילכם.

קארין למדה תואר ראשון במחלקה לצורפות ב"בצלאל", עברה בהמשך ללימודי אופנה בבית הספר לאמנות ועיצוב "ריטפלד" שבאמסטרדם, השתלמה כסטאז'רית אצל אלכסנדר ואן סלובה, ובארץ עבור רשת האופנה "גריפ". ב-2003 כבר הקימה מותג הנושא את שמה, שאופיין מאז ומעולם בקו נשי, רומנטי-עירוני, בדגש על בדים טבעיים, נעימים ונושמים, בסגנון עיצוב על זמני, גזרות יוניסקס מחמיאות ונוחות, שעושות חשק לשלוף וללבוש את הדגמים שוב ושוב ושוב, מהבוקר ועד ליציאה המשרדית שתקעו לכם בערב. או בקיצור, קארין שמה את ה-A ב-ABC של כל מלתחה חיונית.

המותג שגדל, התפתח והשתכלל יחד עימה וטעמה, פעל במתכונת של סטודיו פתוח בגן החשמל בתל אביב, ממנו שיגרה לבוטיקים שונים ברחבי הארץ את הקולקציות האורבניות והנון-שאלאנטיות שעיצבה, עונה אחר עונה, כולל שיתופי פעולה מעניינים עם מעצבים מתחומים שונים. כך למשל, בשנת הקורונה שעברה, בזמן שהסטודיו הושבת – ובמקביל ללימודיה בריפוי באומנות בשיטה האנתרופוסופית – הקימה קארין יחד עם המעצב אסף ביטון מותג משותף ובר-קיימא (ASSAF and ME) המציע מוצרי טקסטיל, שמיכות וכריות שהשניים תופרים ורוקמים ידנית, בשיטת קווילט מסורתית, משאריות הבדים היפים שנותרו לה. בחודש האחרון, החליטה כאמור להיפרד מהלייבל האישי שלה, לפתוח דף חדש במחברת הסקיצות ולעבור לתפר הבא בחיים.

מאז, עולים ועולות אליה לרגל לקוחות, לנעוץ סובינירים נדירים מכל השנים והקולקציות היפהפיות, במחירי עלות והנחות סוף-מותג אמיתיות, אך בעיקר כדי להיפרד ולספוג לרגע משהו מתקופה יפה, רגועה, נינוחה – ועוד רגע נוסטלגית – שהיא כל כולה אנחנו. אם אתם מחשיבים עצמכם "קארין איי-ליסטרז" קבועים (וכמונו מעט עצובים), או שדווקא מעולם לא הספקתם להתהדר בפיס מקומי, מקורי ומעולה, מעשה ידיה ברוכות הכשרון, היצירתיות, המיומנות ורב-האומנותיות – זוהי קריאה אחרונה לכולם. בואו להגיד שלום, להתרגש ולהתחדש יחד עם קארין.

נפרדים מהמותג karin A – כל הדגמים שנותרו מכל השנים והעונות במחירי עלות, לשבוע אחרון, עד שישי, 24.12.21; בחנות האונליין, באתר הרשמי או בסטודיו – בתיאום מראש בלבד, טל': 052.2220875 (קארין), לבונטין 3, גן החשמל, תל אביב, פרטים נוספים בפייסבוק ובאינסטגרם

 

"זה מה שנשאר, רק כמה דגמים…". גופיית פסים ללא שרוולים, karin A

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה