10 במאי, 2022

HOME POUR HOMME

בין אם עבור רווק שמשפץ דירה, אבא שחולם על אווירת בר בסלון, או חייל שחייב לשפר הופעתו, מיטתו ופלייסטיישנו - מומחיות Marmelada Home מצליחות לקלוע בול לראש ולטעם הגברי - ומעצבות פרויקטי אלפא-מייל אלגנטיים, מחוספסים במידה הנכונה, והכי אחי שאפשר:

#1 אבא שלי הוא הכי בעולם
עיצוב: מיכל בן נר
מהות הפרויקט: עורך דין רווק שהוא גם אבא, גם אוהב לנגן וגם לגלוש – הזמין עיצוב מלא לדירתו שבמרכז תל אביב, כחלק משיפוץ יסודי שעבר הבניין כולו. בעזרת תיכנון חכם ומחושב, הפכה דירתו הישנה והצפופה – לחלל מרווח, מודרני, נעים לאירוח, המבטא את כל צרכיו ותחביביו ומחמיא לעולמו הפנימי. כל חדר קיבל התייחסות שונה בצבעוניות ובריהוט; הפסנתר והגיטרות קיבלו מקום של כבוד בסלון; למטבח נבחר חיפוי אפור, המשלים את גוון הקירות; והבלחות של ירוק בכסאות, במראה ובעציצים – הוסיפו רעננות קלילה וטבעית, המורגשת בכל הבית. אבא, אתה הכי בעולם!
רוצים לראות עוד? הציצו בפרויקט המלא או צרו קשר עם המעצבת

 

#2 בר-מן

עיצוב: לימור לדני
מהות הפרויקט: גבר בשלהי שנות ה-60, גרוש, אוהב החיים הטובים ובמיוחד אוהב לארח את חבריו ("חברי הפרלמנט"), חלם על סלון גברי, נועז ודרמטי בסגנון איטלקי. כך נבחר ראשית לקיר הסלון המרכזי, חיפוי גרניט-פורצלן איטלקי בגוון שחור ויוקרתי. מתקן-בקבוקים ומשקאות מיוחד עשוי מתכת שחורה ומאסיבית, נתלה ממעל ומעניק לחלל כולו אווירת בר כיפית, תוססת אך עם זאת אלגנטית ואיכותית במיוחד. ברוכים הבאים, מה תשתו?
רוצים לראות עוד? הציצו בפרויקט המלא או צרו קשר עם המעצבת

 

#3 חייל, שפר חדרך!

עיצוב: ענת סלה
מהות הפרויקט: חייל שגר בבית הוריו ביקש עיצוב חדש לחדרו, תחת מילות המפתח "שחור", "עץ" ו"פלייסטיישן זה החיים". כדי לקלוע בדיוק לטעמו ולצרכיו, עוצבה ראשית הדמייה מקצועית ושרטוטי נגרות המדגימים כיצד ניתן להפוך חדר ישן ולא רלבנטי – לחלל שמתאים עצמו ומתבגר יחד עם בעליו. כך, ותוך הוספת תאורה חכמה ומחמיאה לחדר, עמדת לפטופ מינימלית, אמנות על הקיר וצבעים כהים של עץ ושחור – נוצר חדר שמצדיע לכל החלומות והרצונות גם יחד.
רוצים לראות עוד? הציצו בפרויקט המלא או צרו קשר עם המעצבת

 

#4 מי מכיר את כוחו של הקיר?

עיצוב: הלן ניצן
מהות הפרויקט: כשהלן מעצבת דירות רווקים, המעוניינים לרוב בהלבשת בית בלבד, ללא שיפוץ מאסיבי או שבירת קירות מחייבת – היא ממליצה על "קיר-כוח", קיר שנצבע בגוון אחר, מקבל התייחסות שונה, מושך את כל תשומת הלב ומרים את הפרויקט כולו. הציצו בתמונות שכאן המוכיחות עד כמה למשל בחירה בצבע קיר מעניקה אפקט דומיננטי ועושה את כל ההבדל. בואו לגלות את הפתרון האידיאלי לשדרוג החלל ולמצוא את קיר-הכוח שלכם.
רוצים לראות עוד? הציצו בפרויקט המלא או צרו קשר עם המעצבת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה