19 במאי, 2022

The Office

הי בוס, מה דעתך לרענן את הקיוביקלז? מעצבות מרמלדה-הום מגיעות אליכם לעבודה והופכות כל משרד וחלל מסחרי - לפנינה שעושה חשק לחתום שעות נוספות. הציצו אל החללים שהכי עובדים לנו טוב:

#1 שקיפות בעבודה
עיצוב: בלה בן דבר
מהות הפרויקט:מתחם עבודה רחב במרכז הארץ, עבר הליך עיצוב וחלוקה לחללים משותפים, כאשר קירות החלל הלבנים עוטרו בדוגמאות ואיורים בולטים, שמוסיפים משחקיות והומור. הריהוט הבהיר, האור הטבעי, גופי התאורה שנבחרו, המחיצות השקופות וסקאלת צבעים של לבן ועץ טבעי – מכניסים הרבה רוח ואווריריות למשרד. עבודה נעימה!
רוצים לראות עוד? הציצו בפרויקט המלא או צרו קשר עם המעצבת

 

#2 שיפוץ קומפלט עם ירוקים בצד

עיצוב: נטע פרנקו כהן (צילום: רותם פריפר)
מהות הפרויקט: בעלי חומוסייה צעירה בשכונה שקטה בפתח תקווה, ביקשו לשפץ חלל קטן וקיים, מבלי לשבור קירות. מעבר לסקפטיות לגבי עד כמה יורגש השינוי, נוצר לחץ מפאת חוסר זמן והתחייבות לשיפוץ מלא מן היסוד תוך שבוע ימים בלבד. שימוש בצבע ירוק כקונספט מרכזי – בגווני הקירות ובצמחייה שנוספה לעיצוב – שימר את האופי המקומי והרענן, הכניס הרבה שמחה וחוויה תוססת ומזמינה. והתוצאה? שיפוץ קומפלט, עם ירוק-חריף בצד!
רוצים לראות עוד? הציצו בפרויקט המלא או צרו קשר עם המעצבת

 

#3 מה שעובד לנו

עיצוב: סמדר אורטס
מהות הפרויקט:רופאים, בני אותה משפחה, החולקים מרכז רפואי, הזמינו עיצוב לא סטנדרטי, צבעוני וחמים. לשם כך נבחרו צבעים דרמטיים, כמו כחול עמוק המבליט ומחמיא ללוגו המשרד; שהוצב על הקיר המרכזי, עשוי עץ אגוז עם תאורת לד; לצד ריהוט מחומרים וצבעים חמים בגווני חום וירוק, שהשתלבו יחד בהרמוניה. הריהוט המשרדי הוכן בנגרות אישית מעץ אגוז אפריקאי ואלון; סיפריה המתנוססת לגובה של כמעט 3 מטרים (שהוכנה אף היא לפי תכנון וסקיצות) עוצבה מברזל שחור ועץ אלון צבוע שחור, כך שתתמזג בחלל, המופרד על ידי זכוכית עם פרופיל אלומיניום שחור. קבלו כניסה דרמטית!
רוצים לראות עוד? הציצו בפרויקט המלא או צרו קשר עם המעצבת

 

#4 כאן מתמזגים בכיף

עיצוב: רעות שני
מהות הפרויקט: חברה שמיזגה בין משרדי קריאייטיב והפקת סרטונים, בתוך 'המכללה למינהל' בראשון לציון, וכוללת צוות צעיר ורבגוני – ביקשה עיצוב מתחם שימשוך לקוחות ועובדים שיתאימו לרוח החברה. תכנון גרפי והדבקה על הקירות והדלתות, יצרו ראשית מראה מהודק ורענן. בהמשך עוצבו כיתות לימוד עם קירות בהדפסה גרפית מרשימה; כמו גם משרדי מנכ"ל; חדר ישיבות; אולפן מסך ירוק; ונבחר ריהוט בהזמנה אישית. כך נוצר מתחם צעיר ונקי, השומר על שפה אחידה, מעניק חוויה מעוררת השראה, תשומת לב לתנועה בחלל ולהיררכיית המשרדים, ומשלב בין כל הפונקציות – לכדי גוף מגניב אחד.
רוצים לראות עוד? הציצו בפרויקט המלא או צרו קשר עם המעצבת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה