03 במרץ, 2022

THINK PINK

השגרה אפורה? הקירות חיוורים? הילדים משחירים אתכם? למה שלא תכניסו קצת ורוד לחיים? הציצו לבתים האופטימיים והשמחים שעיצבו מומחיות מרמלדה הום, המשלבים 50 גוונים מהצבע הכי אוהב, רך ומרים בסקאלה. הגיע הזמן הוורוד:

#1 רוזה תוסס
עיצוב: דבורה דוידסון
מהות הפרויקט: דירת קבלן באור עקיבא, שהחלה כחלל סטנדרטי ונקי, עברה שינוי מלא ועיצוב כולל, מא' ועד ת', המשלב את גווני הורוד, הפודרה, הפוקסיה בכל נישה וחדר, לצד ירוקים שמבליטים את הניגודיות. כך למשל תמצאו במטבח כסאות בעלי מושבי טקסטיל ורודים; בסלון – וילון בגווני ורוד מדורגים, המתכתבים עם הכורסאות השונות, הכריות, השטיח והטפט. בפינת האוכל – שורת כסאות מרופדים בוורוד; במסדרון – אמנות קיר ושטיח ראנר עם נגיעות ורודות תואמות; ועוד שלל נגיעות ורודות של חפצי נוי בספריה, בחדר השינה וחדר הילדים. לראות את החיים דרך משקפיים ורודים.
רוצים לראות עוד? הציצו בפרויקט המלא או צרו קשר עם המעצבת

 

#2 החיים בוורוד

עיצוב: ליאת מלכה
מהות הפרויקט: לאחר שרכשו לראשונה דירה בת 5 חדרים בראש העין, עלו בליבם של בעלי הבית חששות, אי הסכמות וחוסר ודאות לגבי התוצאה הסופית. הודות לליווי אישי וקבלת החלטות משותפות, עבר הנכס כולו עיצוב והלבשה מחדש: מטבח הקבלן הסטנדרטי עבר שדרוג, הרהיטים הוזמנו בנגרות בהתאמה אישית, ובחירת הצבעים אפשרה התכתבות והמשכיות של כתמים ורודים בכל הבית: החל מהכורסא והכריות שבסלון, דרך כסאות האוכל, עבור בחדר הנוער, ארון הרחצה הוורוד והעכשווי, ועד כמובן – חדר השינה הוורוד, הרך והמרגיע. כך נוצר חלל נעים, ביתי ומפייס, שעוצב בשיתוף פעולה, הדדיות ואהבה גדולה.
רוצים לראות עוד? הציצו בפרויקט המלא או צרו קשר עם המעצבת

 

#3 50 גוונים של בזוקה

עיצוב: מאיה שפיגל
מהות הפרויקט: הציצו אל דירה נשית, צבעונית, יפהפיה ושמחה במיוחד, שעוצבה עבור בעלת בית מקסימה ושתי בנותיה, בסגנון מודרני ואלגנטי-עכשווי. הדירה החדשה והלבנה שמסר להן הקבלן – תוכננה בשיתוף פעולה מלא, כך שכל חדר ישקף את אופיין וחלומותיהן של הדיירות. בחדר אחד למשל, נתלה ערסל-ישיבה פרוותי ורדרד על רקע קיר פוקסיה, כשלצידו קיר ורוד-בהיר ועוד שלל פריטים בגווני רוז משלימים. כל אלו מתכתבים עם אגרטלים, פריטי אמנות וטקסטיל ורודים, שנבחרו לחדרים ולחלל המרכזי, שם הם בולטים במיוחד על רקע הקירות המונוכרומטיים ורהיטים בגווני אדמה ועץ. כי ורוד הוא כן צבע של בנות!
רוצים לראות עוד? הציצו בפרויקט המלא או צרו קשר עם המעצבת

 

#4 הזמן הוורוד

עיצוב: ורד יהודה עזריאל
מהות הפרויקט: דירה בפרויקט דיור מוגן, הפכה לחלל חמים ומזמין לדיירים בגיל השלישי, הודות לתכנון מוקפד שמעניק תחושת בית ושייכות. כך, בעזרת בחירת פריטים מאירי עיניים בגווני ורוד משלימים – כסאות, חפצי נוי, גוף תאורה רוז-גולד – ותוך חשיבה מעמיקה על נגישות ובטיחות, תאורה מדויקת ופונקציונאליות מירבית – נוצר חלל שכל מי שנכנס אליו מתחבר, מתאהב ומבקש רק להישאר. קחו את הזמן הוורוד.
רוצים לראות עוד? הציצו בפרויקט המלא או צרו קשר עם המעצבת

 

#5 להפוך את הלימון – לפינקולדה

עיצוב: עופרה לוינקרון טיירו
מהות הפרויקט: לאחר שנפגעה מבעלי מקצוע שגרמו רק לנזקים ולעלויות מיותרות, פנתה בעלת הדירה המקסימה הזו שברמלה, להליך ליווי מחלים ומיטיב, יד ביד עם עופרה, שהרגיעה מיד והציעה תיכנון וחלוקה מחדש של החלל, כולל עיצוב והלבשת הבית. צעד-צעד, נבנתה עבורה דירה עם קליניקה לטיפולים הוליסטיים, כשהצבע הבולט שנבחר לחלל המרכזי הוא ורוד בהיר ומרגיע, המתכתב עם הרהיטים, הקירות, גופי התאורה והטקסטיל הנעים. ככה הופכים את הלימון – לפינקולדה!
רוצים לראות עוד? הציצו בפרויקט המלא או צרו קשר עם המעצבת

 

#5 הדשא תמיד ורוד יותר

עיצוב: שרי בר-נע גבעון
מהות הפרויקט: דירת 5 חדרים עם גינה רחבה וגדולה באזור ירושלים, עברה מהפך מלא: המטבח החליף מיקום עם הסלון כך שוויטרינה ענקית מכניסה כעת את הגינה פנימה; פינת האוכל בוטלה לטובת אי עם 8 מקומות ישיבה; ובכל החלל, תמצאו רהיטים, פריטי טקסטיל, דלתות ושלל פרטים בגווני ורוד וירוק ניגודיים ומשלימים. כל אלו מתכתבים בעיקר עם חדר שירותי אורחים ורוד ומרשים, בו אריחים מצוירים הותאמו לארון כיור יפהפה בגוונים המרכזיים בבית. מעתה הדשא של השכן תמיד ורוד יותר.
רוצים לראות עוד? הציצו בפרויקט המלא או צרו קשר עם המעצבת

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה